2010 Moto Morini Granferro 1200

Del:

Hvis du har vært på Moto Morini’s webside eller var på EICMA messen og fikk utlevert material derfra, hadde du nok ikke registrert at de ha hadde lansert en street-tard (bastard blanding av street og motard sykkel) basert på en Granpasso.Av: Mona Forsnes

Basert på den samme 87 graders v-twin, 118 hk, 1187 kubikks motor som gir styrken til Moto Morinis rytmer (noen ganger i litt varierende grad), Granferro 1200 tar Granpassos form og erstatter den med skokk av deler for å gi den en supermotardens utseende.

Det som stikker seg ut mest (eller minst) er den lille vindskjermen, den forbedrete skjermen og et banansete. The Granferro 1200 integrerer også et antall med karbon deler som ikke eksisterte på Granpasson.

Motorsykkelen har det riktige Moto Morinis utseende og har et eksemplarisk fit and- finish i konstruksjonen sin . Når du får se motorsykkelen på nært hold, vil du se at hovedlykten passer mye bedre inn enn hva det så ut som på tidligere bilder.

Den er blitt godt skodd fra Pirelli, eksosanlegget er fra Zard, dempere fra Öhlins og til slutt bremser fra Brembo, hele pakken gir deg de riktige delene som gjør at den passer bra på bane. Utseende til motorsykkelen gir oss et lite sug i magen som sier at dette er en spennende sykkel.

Så vil det vise seg om de kommer seg opp fra grøften som de har havnet i.

2010-Moto-Morini-Granferro-1200-EICMA-1_1259743795_1259743831.jpg

2010-moto-morini-granferro-1200-eicma-2_1259743867_1259743877.jpg

2010-moto-morini-granferro-1200-eicma-3_1259743906_1259743927.jpg

2010-moto-morini-granferro-1200-eicma-4_1259743959_1259743968.jpg

2010-moto-morini-granferro-1200-eicma-5_1259744001_1259744010.jpg

2010-moto-morini-granferro-1200-eicma-6_1259744049_1259744057.jpg

2010-moto-morini-granferro-1200-eicma-7_1259744089_1259744098.jpg

2010-moto-morini-granferro-1200-eicma-8_1259744129_1259744139.jpg

Comments Closed