2010 Suzuki Bandit

Del:

Suzuki sin store, nakne, banditt får oppgradering til 2010 slik som lillebror 650 fikk før 2009-sesongen.

Det er i hovedsak utseendemessige endringer som gjør seg mest gjeldende på neste års GSF1250N Bandit. Både frontlykten, baklykten, kåpesettet og eksosen er i nytt og mer tidsriktig design.

I tillegg har man oppgradert førermiljøet til digitale instrumenter. Turtelleren er fortsatt analog, men fart, tankmåler, klokken, gir og annen informasjon er i den digitale delen av displayet.

Bandit vil og komme med ABS som opsjon.

2010_GSF1250Bandit_01_1252944478_1252944497.jpg

2010_GSF1250Bandit_02_1252944510_1252944516.jpg
2010_GSF1250Bandit_03_1252944536_1252944542.jpg

2010_GSF1250Bandit_04_1252944555_1252944561.jpg

2010_GSF1250Bandit_05_1252944574_1252944581.jpg

Tekniske data:
Engine Type 4-stroke, 4-cylinder, liquid-cooled, DOHC
Bore x Stroke 79.0 mm x 64.0 mm
Engine Displacement 1255 cm3 (1255cc)
Compression Ratio 10.5 : 1
Carburetion Fuel injection
Oil capacity (overhaul) 3.7L
Ignition Electronic ignition (Transistorized)
Starter System Electric
Lubrication System Wet sump
Transmission 6-speed constant mesh
Primary Drive Ratio 1.537 (83 / 54)
Final Drive Ratio 2.388 (43 / 18)
Rake/Trail 25.2 degrees / 104 mm
Suspension Front Telescopic, coil spring, oil damped
Rear Link type, coil spring, oil damped
Brakes Front Disc, twin
Rear Disc
Tires Front 120/70ZR17M/C (58W), tubeless
Rear 180/55ZR17M/C (73W), tubeless
Fuel Tank: 19.0 L
Overall Length: 2,140 mm Overall Width 790 mm
Overall Height: 1,095 mm
Wheelbase: 1,485 mm
Seat Height: 810 mm
Curb Mass: 247 kg

Comments Closed