BMW henter ut 5 %

Del:

Da er BMW ute med ”ny” sykkel, selv om det ikke vises utenpå den. De oppgraderingene som har skjedd, er på innsiden og vi forteller deg i korte trekk på hva som har kommet frem i dagen. Av: Mona Forsnes

De kan nå skilte med doble overliggende kamaksler og radielt monterte ventiler (DOHC-motoren fra HP2 sport). Dette gir økt turtall (110 hestekrefter ved 7750 omdreininger og 120 Nm ved 6000 omdreininger) og tallene blir røde først ved 8500 (tidligere 8000).

I tillegg har de gitt sykkelen mer grommere lyd ved å sette inne en fiffig elektronisk styrt ventil i eksosen for å gi deg det lille ekstra. Og litt ekstra lyd fra R1200GS gjør den enda litt mer spiselig.

Fargene på R1200 GS

Alpine White non-metallic

Magma Red non-metallic

Ostra Grey matt metallic

Sapphire Black metallic

Fargene på R1200 GS Adventure

Smoke Grey matt metallic

Brilliant Yellow metallic

2010_R1200GS_Adventure_1_1257504889_1257504899.jpg

2010_R1200GS_Adventure_2_1257504942_1257504963.jpg

2010_R1200GS_Adventure_3_1257505239_1257505253.jpg

2010_R1200GS_Adventure_4_1257505302_1257505312.jpg

2010_R1200GS_Adventure_5_1257505346_1257505355.jpg

2010_R1200GS_Adventure_6_1257505481_1257505491.jpg

Comments Closed