Gateversjonen av S1000RR på Jerez?

Del:

På Jerez i helgen hadde BMW en S1000RR som SafetyBike.

Utgaven var mere gate-utgave enn racing-utgaven som tidligere er vist frem.

Kåpesettet framme viste tydelig hvor hovedlyktene vil komme. Disse blir mest trolig asymatrisk med en rund og en oval på hver sin side.

På SafetyBikeen var baklykten påmontert, og som bildet viser gir den en spennende avslutning på MCen. Førermiljøet viker oversiktlig, og man finner funksjonsknapper for ABS og Traction Controll lett tilgjengelig for føreren. ABS-systemet på S1000RR skal ha fire forskjellige modus mens det er foreløpig gitt lite info på mulighetene til å endre, styre eller slå av Tracion Controllen.

Bildene kommer fra Solo Moto, mens MCN påstår å ha fått tak i en dyno-utskrift på S1000RR som viser 182 Hk. Om resultatet er kraft på bakhjulet eller motoren kjørt i benk vites ikke. Tørrvekten er oppgitt til 189 Kg.

BMWS1000RR1_1241511880_1241511939.jpg

BMWS1000RR2_1241511881_1241511993.jpg

BMWS1000RR3_1241511880_1241512011.jpg

BMWS1000RR4_1241511881_1241512027.jpg

BMWS1000RR5_1241511874_1241512044.jpg

BMWS1000RR6_1241511880.jpg

BMWS1000RR7_1241511876_1241512085.jpg

BMWS1000RR8_1241511881_1241512115.jpg

BMWS1000RR9_1241511881.jpg

BMWS1000RR10_1241511877.jpg

BMWS1000RR11_1241511877_1241512170.jpg

BMWS1000RR12_1241511877_1241512234.jpg

BMWS1000RR13_1241511877.jpg

BMWS1000RR14_1241511881_1241512286.jpg

BMWS1000RR15_1241511880_1241512306.jpg

BMWS1000RR16_1241511877_1241512334.jpg

Comments Closed