Triumph har lansert en spesialversjon av sin Daytona 675 Supersport – Daytona 675SE
Spesialversjonen er først og fremst spesiell med tanke på farge og dekor, og det er ellers lite som skiller den fra den ordinære Daytona 675.

Endringene er først og fremst en fremtredende blå ramme og baksving samt den perlemorhvite lakken. Racing-inspirerte dekoren er i samme blå farge som rammen.

Ser lekkert ut da…..

Dayton675_SE2_1241459244_1241459250.jpg

Dayton675_SE4_1241459273_1241459279.jpg

Dayton675_SE3_1241459298_1241459303.jpg

Tekniske data:

Engine

Liquid-cooled, four stroke, in-line 3-cylinder, DOHC,

Capacity

675

Bore x Stroke

74 x 52.3 mm

Compression Ratio

12.65:1

Induction

Multipoint sequential electronic fuel injection with forced air induction

Ignition / Starting

Digital – inductive type / electric

Max Power

126 hp @ 12600 rpm

Max Torque

72Nm 53ft.lbf @ 11750 rpm

Transmission / Drive

6 Speed / chain

Frame

Aluminum beam twin spar, Swingarm Braced twin sided, aluminum alloy with adjustable pivot position

Front Suspension

41mm USD forks with adjustable preload, rebound and compression damping

Rear Suspension

Monoshock with piggy back reservoir adjustable for preload, rebound and compression damping

Front Brakes

2x 308mm discs 4 piston calipers

Rear Brakes

Single 220mm disc 1 piston caliper

Front Tyre

120/70 ZR 17

Rear Tyre

180/55 ZR 17

Seat Height

825.5 mm / 32.5 in

Dry-Weight

16 kg / 365 lb

Fuel Capacity

17.5 Litres